12
10
12
Dowiedz się, jak z pomocą bloga zbudować swoją własną markę
Dziś rusza sprzedaż mojego pierwszego w 100% własnego produktu — szkolenia dotyczącego budowy marki z wykorzystaniem bloga. Marki własnej, marki blogera, budowanej po to, by później na niej zarobić — zdobywając etat, zlecenia, klientów.
Mnie właśnie ten blog pomógł nawiązać współpracę z jednym z największych polskich wydawców internetowych. Od półtora roku pomagam tej firmie podnosić zarobki z reklam kontekstowych na ich serwisach.
Inny mój blog regularnie przynosi mi zapytania od potencjalnych klientów, którzy chcą, bym coś dla nich zrobił.
Chcesz i Ty zarabiać pieniądze w ten sposób? Zapraszam Cię do udziału w moim niemal 3-godzinnym szkoleniu wideo. Dla pierwszych kilkudziesięciu osób obowiązywać będzie cena promocyjna 27,00 PLN, później znacznie wzrośnie. 🙂
9 komentarzy do artykułu “Dowiedz się, jak z pomocą bloga zbudować swoją własną markę”
Pozostaw komentarz
Pamiętaj tylko proszę o polityce komentarzy! Komentarze służą do wyrażania opinii na temat opublikowanego tekstu, albo zadawania pytań jego dotyczących. Nie służą do reklamowania własnych stron ani zadawania pytań nie związanych z tematem wpisu. Jeśli masz pytanie, zadaj je na forum o zarabianiu na blogach albo napisz do mnie e-maila.
Prowadząc wartościowego bloga można pozyskać etat w jakiejś agencji?
To bardzo ciekawe.
@Czasem tu zaglądam – jeśli masz dobrą stronę z ekspercką wiedzą to zdecydowanie może to podnieść Twoje szanse w uzyskaniu jakiejś pracy. Osobiście „chwalę się” w CV niektórymi ze swoich stron, w dużej mierze dzięki temu dostałem pracę 🙂
Co do samego tematu budowania/pozycjonowania marki w ogólności filozofii nie ma – jeśli jest się dobrym w danej dziedzinie, jeśli dostarczamy wiedzę, która nie jest powielona setki razy w innych miejscach to zapewniam, że z czasem wartość zacznie sukcesywnie wzrastać i jednocześnie pozycjonować nasz wizerunek.
@Sławek no właśnie to taka oczywista oczywistość której jakoś jeszcze nie odkryłem 🙂
Zacznę od dziś pisać newsy na swojej stronie pod pełnym imieniem i nazwiskiem.
Mam jeszcze pytanie, czy warto umieścić na stronie informację, że jestem zainteresowany pracą dla agencji?
@Czasem tu zaglądam – agencje, przynajmniej te lepsze nie szukają kogoś na podstawie blogów – ale myślę, że warto napisać, że jesteś otwarty na współpracę, może akurat… Prowadzę kurs programowania – zdarzyło się otrzymać sporo zaproszeń na rozmowy kwalifikacyjne w Polsce i za granicą, ale to zupełnie inna branża. Pracuję obecnie w agencji reklamowej i jeśli chcesz pracować w takim miejscu, to jest moim zdaniem kilka dróg:
-staż, wykazanie się, zostajesz
-zgłoszenie się, wysłanie CV (nawet jeśli nie ma aktualnie informacji o naborze) – jeśli będziesz wystarczająco dobry to na pewno Twoje CV nie zginie
-zgłoszenie się z ogłoszenia – tu warto śledzić zakładkę praca, czy facebooka różnych agencji, bo nie zawsze daje się takie ogłoszenia w portalach z pracą
W agencjach wiele stanowisk jest obsadzanych też po znajomości przez sprawdzone osoby. Często następuje tutaj migracja pomiędzy agencjami, bo to specyficzna branża, dużo pracy po godzinach, siedzenie w robocie do nocy, ale z drugiej strony świetna atmosfera i zazwyczaj super kreatywni ludzie.
Sam jestem ciekawy jakie będziesz miał efekty, gdyż nie ukrywam, ale myślę o czymś podobnym w swojej branży….
Ja osobiście spotkałem się z sytuacją, gdzie pracodawca był zainteresowany tym, że ktoś „umie się poruszać w Internecie”. Teraz większość firm myśli o promocji w Sieci. A jeśli dana osoba może na przykład prowadzić bloga firmowego, i w jakiś inny sposób wspierać wizerunek firmy w Necie, to jest wartościowa dla tej firmy. Wbrew pozorom blogerzy – ludzie z umiejętnościami blogowania – jeszcze mało wyszli „na świat”. Chodzi mi o wyjście poza własne biurko, i własny komputer.
Dobry blog czy też inny serwis może stanowić doskonałe uzupełnienie portfolio. Jeśli prowadzi się blog branżowy. Niech to będą nowinki ze świata komputerów, całkiem prawdopodobne że ludzie z branży mogą na niego zaglądać, a wśród nich może znaleźć się Twój przyszły pracodawca.
Moim zdaniem fachowe blogi to znakomity sposób na budowanie swojej marki w internecie.
Blog to dobrze narzędzie dla „wolnego zawodowca”, takie „naturalne portfolio”.
Pokaż mi swojego bloga, a powiem Ci kim jesteś :)?