04
04
07

Wskazówki dla webmasterów z naszego obszaru

Na oficjalnym blogu Google kierowanym do webmasterów pojawił się kilka dni temu artykuł „Tips for Eastern European webmasters” ze wskazówkami dla twórców stron Europy Wschodniej. Pomijając fakt, że Polska leży w Europie Środkowe, warto do niego zajrzeć.

Porady te sprowadzają się do:

  • unikania wymiany linków,
  • wykorzystywania domen krajowych i lokalnych (czyli np. .waw.pl,
  • unikania cybersquattingu, czyli rejestrowania domen będących znanymi nazwami marek, nazwiskami, etc.,
  • tworzeniem unikalnej, nowej zawartości.

Dlaczego? O tym mówi poniższy cytat:

Zauważyliśmy, że w tym regionie generowana jest pewna ilość spamu i chcemy zaznaczyć, że pracujemy nad jego usuwaniem ręcznie i zmieniając algorytmy wyszukiwania.

No i słusznie, trzeba pisać a nie kopiować i spamować. 🙂

Autor:Krzysztof Lis | Tagi:



Wpisy powiązane tematycznie:

3 komentarze do artykułu “Wskazówki dla webmasterów z naszego obszaru”

  1. Unikanie wymiany linków? Wow. Tego się po Google nie spodziewałem :-/

  2. Wcale mnie to nie dziwi.
    Algorytm liczący linki i na ich podstawie oceniający wartość strony zakłada, że link kieruje do strony bo webmaster umieszczający link uważa, że strona jest ciekawa i warta polecenia. Jeśli ludzie wymieniają się linkami to ocena wartości strony po ilości linków bierze w łeb.

  3. Sama wartość linków nie spadnie, spadnie wartość stron które linkują wzajemnie (na forum PiO nie raz było pisane żeby tak nie linkować ;p więc to nie nowość)

    A wogóle Krzyśku mam pytanie jak zrobić na blogerze zakładki tematyczne? (tak jak u Ciebie po prawej) bo mnie to dręczy ostatnio 😛

Pozostaw komentarz

Pamiętaj tylko proszę o polityce komentarzy! Komentarze służą do wyrażania opinii na temat opublikowanego tekstu, albo zadawania pytań jego dotyczących. Nie służą do reklamowania własnych stron ani zadawania pytań nie związanych z tematem wpisu. Jeśli masz pytanie, zadaj je na forum o zarabianiu na blogach albo napisz do mnie e-maila.

XHTML - możesz użyć tagów:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Jak zarabiam?

Na moich blogach i witrynach zarabiam między innymi sposobami podanymi poniżej.