14
12
09
Namawianie do klikania w SmartContext
Według rozkładu jazdy / wpisów na blogach, dziś wypada dzień publikacji czegoś nowego na tym blogu. Ponieważ jestem na wyjeździe za granicą i mam przy sobie tylko netbooka i nie chce mi się napisać nic dłuższego i twórczego, dziś będzie tylko wpis z gatunku „kopiuj → wklej”. 🙂
Dziś odpowiedź na pytanie i prośbę o pomoc od jednego z czytelników. Oto, jakiego e-maila dostałem.
Próbuje uzyskać informację od SmartContext ale mi się to nie udaje, może Tobie się uda uzyskać odpowiedź. Czy w SmartContext można namawiać użytkowników aby klikali w reklamy i czy można pisać ile otrzymujemy pieniędzy za jedno kliknięcie? W Google AdSense jest to zabronione, jestem jednak ciekawy jak się przedstawia sytuacja w SmartContext
W sumie nie pytałem czytelnika, po co dokładnie mu to potrzebne, bo z dużą dozą prawdopodobieństwa mogę się domyślać. Niejednokrotnie widziałem bowiem na stronach internetowych prośby o klikanie w reklamy w celu zebrania na koszty utrzymania serwera czy inne takie… I publikowanie informacji o tym, ile się do tej pory zarobiło…
Pytanie zadałem e-mailem, wysłanym na jeden z adresów podanych na stronie SmartContextu.
Jeden z czytelników mojego bloga zwrócił się do mnie z prośbą, abym spróbował dowiedzieć się od Państwa, czy dopuszczalne jest:
* namawianie do klikania w reklamy Smart Context,
* publikowanie informacji o tym, ile właścicielj strony zarabia na każdym kliknięciu.Będę wdzięczny za udzielenie mi wyjaśnień, które następnie przekażę czytelnikowi a prawdopodobnie również opublikuję na łamach mojego bloga.
Czytelnik sam próbował się z Państwem skontaktować drogą e-mailową, ale nie uzyskał odpowiedzi.
Po 20 minutach dostałem odpowiedź.
W odpowiedzi na postawione pytania:
1. Namawianie i zachęcanie użytkowników do klikania jest niezgodne z treścią umowy, określającej warunki współpracy z nami, poniżej zapis umowy:
Partner zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności, aby zapewnić uczciwość w dokonywaniu przekierowań do stron internetowych Klientów, w skutek kliknięcia w dany Dymek reklamowy, w szczególności nie będzie wymuszał na użytkownikach Internetu dokonywania kliknięcia, bądź w inny sposób nie będzie zachęcał użytkowników do klikania w dany Dymek, co skutkowałoby sztucznym zawyżeniem ilości kliknięć w dany Dymek reklamowy.
2. Umowa z nami nie przewiduje obostrzeń w kwestii publikowania takich informacji.
A więc chwalić zarobkami się można, ale zachęcać do klikania nie wolno. I w sumie nie spodziewałem się niczego innego. W końcu sieciom reklamowym zależy nie tylko na własnych zarobkach, ale też na satysfakcji reklamodawców. Nie ma satysfakcji reklamodawców, nie ma zarobków. 😉
9 komentarzy do artykułu “Namawianie do klikania w SmartContext”
Pozostaw komentarz
Pamiętaj tylko proszę o polityce komentarzy! Komentarze służą do wyrażania opinii na temat opublikowanego tekstu, albo zadawania pytań jego dotyczących. Nie służą do reklamowania własnych stron ani zadawania pytań nie związanych z tematem wpisu. Jeśli masz pytanie, zadaj je na forum o zarabianiu na blogach albo napisz do mnie e-maila.
Ja bym czytelnikowi odpisal RTFM… Trolli nie mozna karmic, bo pomysla ze to jadlodajnia.
Takze spodziewalem sie takiej odp ze strony SmartContext
@Chris: jakbym wiedział, że to jest w M to bym go tam odesłał. 😉
[…] Zarabianie na blogu, gdzie Krzystof Lis tym razem pisze o namawianiu do klikania w SmartContext. […]
Jak dla mnie namawianie do klikania w reklamy kontekstowe graniczy z wyludzeniem, popracie mnie jezeli sie myle 🙂
hmm czy wyłudzenie … mocne słowa. Każdy orze jak może. Odpowiedz PP była istotnie oczywista. Co do zachęcania klikania w reklamy mam jednak mieszane uczucia. Czasem chętniej kliknę w reklamę na blogu o dobrej treści w zamian za informacje w nim przekazane niż na prośbę autora.
@Sławomir: ja się muszę zgodzić z Pio. Jest to nieuczciwe i tyle.
niestety o zgrzo spotkalem sie z namawianiem w klikanie w reklamy w niektorych katalogach stron zostawiali wybor albo rep albo klikasz w reklamy 🙁 zenada 🙁
a to na dowów ze nie bylo ze dowodow na to nie mam
Bezplatny Katalog Stron [wromail@wp.pl]
Message-Id: Date: Tue, 23 Mar 2010 06:45:22 -0400 (EDT) X-O2-Trust: 2, 47 X-O2-SPF: neutral
Witam
Niestety Twój wpis nie jest zgodny z naszym regulaminem i NIE został dodany do Katalogu Stron.
Prawdopodobnie Twój content był zbyt ubogi, za krótki,dodałeś stronę do niewłaściwej kategorii lub nie kliknałeś w reklamę GOOGLE.
katalogseo.t30.pl
================================================================ Special offer: Free Domain & cPanel Hosting for only $2.99 at https://SecureSignup.net ! ================================================================ Spam Filtered (ID:4083193)