03
05
07

AdSense: unikać przypadkowych kliknięć

Dziś na oficjalnym blogu Inside AdSense pojawił się wpis Don’t run the risk of click and miss. Rzuca on światło na niektóre metody zwiększające CTR — klikalność w reklamę.

Generalnie treść posta sprowadza się do stwierdzenia: nie umieszczajcie reklam AdSense koło miejsc, w które użytkownicy normalnie klikają. Chodzi tu między innymi o umieszczanie reklam koło linków w menu, gierek we Flashu i tak dalej.

Z punktu widzenia nas, wydawców reklam AdSense, takie uściślenie polityki programowej nie jest na rękę. Nam zależy na tym, by możliwie dużo ludzi klikało w reklamy, no cóż, czasem kosztem reklamodawców.

Z punktu widzenia Google, sprawę łatwo zrozumieć. Dla nich przychody z umieszczania reklam w programie AdWords są jednak nieco ważniejsze niż duża sieć wydawców AdSense.

Ja już zmiany wprowadziłem, a Ty?

Autor:Krzysztof Lis | Tagi: ,



Wpisy powiązane tematycznie:

Pozostaw komentarz

Pamiętaj tylko proszę o polityce komentarzy! Komentarze służą do wyrażania opinii na temat opublikowanego tekstu, albo zadawania pytań jego dotyczących. Nie służą do reklamowania własnych stron ani zadawania pytań nie związanych z tematem wpisu. Jeśli masz pytanie, zadaj je na forum o zarabianiu na blogach albo napisz do mnie e-maila.

XHTML - możesz użyć tagów:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Jak zarabiam?

Na moich blogach i witrynach zarabiam między innymi sposobami podanymi poniżej.